Regulamin
REGULAMIN SKLEPU
 1. Informacje ogólne
 
1.Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zamówień w Sklepie Internetowym znajdującym się i działającym pod internetowym adresem e-kominki24.pl
2. Właścicielem i administratorem Sklepu Internetowego e-kominki24.pl jest:
    Nowoczesne Zduństwo Wojciech  Sawczuk
    Ulikowo 4B
    73-131 Pęzino
    NIP: 854-000-76-71
    tel. 602 101 408
3. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu.
 
2. Sposoby, termin, koszt dostawy
 
1. Wszystkie ceny podawane na stronach Sklepu Internetowego są cenami brutto (zawierają VAT 23%) i wyrażone są w złotych polskich. Do ceny należy doliczyć koszty przesyłki podane  w ofercie.
2. Opłaty za transport są zależne od końcowej wagi i gabarytów przesyłki, rodzaju zamawianych produktów, a także spełnienia minimum logistycznego 500zł netto
- waga do 30 kg 19zł
- waga powyżej 30 kg 75zł
Dostawa po spełnieniu minimum logistycznego 500zł netto jest darmowa.
3. Formy płatności:
Klient może wybrać następujące formy płatności:
- płatność przy odbiorze - pieniądze odbiera kurier. Koszt wysyłki za pobraniem wliczony jest w cenę wysyłki
- wpłata na konto (przedpłata)
- płatność online
 
3. Warunki dostawy
1. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania wpłaty na konto lub informacji o wyborze przesyłki za pobraniem. Każdy produkt jest starannie zapakowany i zabezpieczony. Jeśli adres wysyłki jest inny niż podany na stronie internetowej Sklepu prosimy o podanie go bezpośrednio po złożeniu zamówienia. 
2. Klient podczas dokonywania zamówienia może wskazać dodatkowo dane wymagane do wystawienia faktury VAT. Paragon lub faktura VAT dołączana jest do przesyłki. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę, powinien powiadomić o tym Sklep przy dokonywaniu zamówienia. 
3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikające podczas transportu, w razie takich uszkodzeń należy sporządzić protokół kurierski - reklamacji. Po otrzymaniu protokołu sporządzonego przez kuriera towar zostaje wymieniony na nowy, sprawny. W przypadku odebrania przesyłki bez sprawdzenia w obecności kuriera nie przyjmujemy reklamacji. 
 
4. Realizacja zamówienia
1. Zamówienia przyjmowane są przez Internet i realizowane na terenie Polski. Realizacja zamówień odbywa się codziennie w dni robocze tj. poniedziałek - piątek.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowo wypełniony formularz przez Klienta (dane osobowe, adres e-mail, adres, numer telefonu).
3. Każde złożenie zamówienia potwierdzanie jest przez Sklep w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
 
5. Reklamacje
1. Kupujący mogą składać reklamacje dotyczące zakupionych towarów, jeśli mają one wadę fizyczną lub prawną. Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedającego na zasadach określonych w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.
2. Reklamacja może w szczególności zostać wniesiona pisemnie na adres siedziby Sprzedającego lub wysłana na adres poczty elektronicznej : m.ziolkowska2@o2.pl
3. Kupujący jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie do miejsca, w którym rzecz została wydana Kupującemu. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającego w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
 
6. Postanowienia końcowe
1. Składając zamówienia, Kupujący akceptuje powyższy Regulamin.
2. Ewentualna zmiana Regulaminu nie ma wpływu na umowy zawarte przed jego zmianą.
3. W prawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego.
4. Sklep e-kominki24.pl zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie a także cen wszystkich produktów. O takich zmianach Klienci zostaną poinformowani. 
5. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze Sklepem. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl