
Wkład kominkowy powietrzny, AL16G.H marki Hitze, linia Albero – 16 kW
Opis
Wkład kominkowy powietrzny firmy Hitze Albero AL16G.H gilotyna poziomy standard. To nowoczesne palenisko z szybą o wym 680x 530 mm daje efekt dużego paleniska, szyba podnoszona do góry, umożliwia oglądanie żywego ognia.
Palenisko umożliwia przesyłanie uzyskanej temperatury w inne partie mieszkania bez użycia turbiny przy zamontowaniu systemu akumulacyjnego nawet do 12m łącznej długości rur spiralnych. Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest to, że w kominku palimy trzy razy na dobę i temperatura komina jest o połowę niższa.
Da ne techniczne:
Klasa energetyczna A+
Ecodesign +
BlmSchV II +
15a B-VG +
Moc nominalna (kW) 16
Zakres obciążenia grzewczego (kW) 8-20
Sprawność cieplna (%) 80
Emisja pyłków przy 13% O2 (g/m³) 0,033
Emisja CO przy 13% O2 (g/m³) 0,786
Materiał stal kotłowa gatunku P265GH według EN 10028-2
Waga (kg) 228
Średnica czopucha (mm) 200
Średnica dolotu (mm) 125
Wymiary (mm) 983 x 1431 x 575
Wymiary szyby w kominku (mm) 680 x 530
Pole czynne kratek wylotowych (cm²) 1120-1280
Pole czynne kratek wlotowych (cm²) 640-1040
Rodzaj paliwa sezonowane drewno drzew liściastych (buk, brzoza, grab) o wilgotności 12-20%
Informacje o produkcie:
Płaszcz wkładu wykonany ze stali kotłowej gatunku P265GH według EN 10028-2.
Elementy wkładu produkowane są przy pomocy nowoczesnych urządzeń CNC (Laser 2D, Laser 3D, Prasy krawędziowe).
Wkład spawany na robocie spawalniczym metodą MAG, gwarantowana wysoka jakość oraz estetyka spoin.
Drzwi stalowe wykonane z profila specjalnego gwarantującego sztywność i wytrzymałość na wysoką temperaturę.
Żaroodporne szkło ceramiczne o temperaturze pracy do 800°C.
Podstawa stalowa wkładu wyposażona jest w przepustnicę dolotu zimnego powietrza zewnętrznego, standard.
Wkład wyposażony jest w kurtynę powietrzną gwarantującą w znacznym stopniu utrzymanie efektu czystej szyby.
Istnieje możliwość zakupu wkładu z klamką malowaną proszkowo na kolor czarny.
Specjalnie zaprojektowana tylna część korpusu umożliwia doprowadzenie powietrza wtórnego do górnej części paleniska. Umożliwia podniesienie sprawności urządzenia poprzez dopalanie spalin.